New in - Abercrombie and Fitch, Zara and More


T-shirt - H&M, også købt i en mørk grå 
Halsterklæde - Zara

Top - Abercrombie and Fitch

Strik - Abercrombie and Fitch

Hey søde læsere
I dag har jeg shoppet lidt med min mor, vi havde lidt af en mor og datter dag, super hyggeligt.
Jeg har fået købt nogle dejlige ting. Halsterklædet er virkelig blødt og super dejligt, det er en meget flot mørkegrå farve, det bedste er, at det er så mega stort.
Jeg fik købt en dejlig lys grå top fra A&F, og en meget lækker blød strik derfra. 
Lige til sidst købte jeg to basic t-shirts fra H&M, en grå og en lys lyserød. Jeg havde bare brug for nogle basic t-shirts til en billig pris(de kostede kun 70 kr.!!)
Tak for jeres kommentarer på mine andre indlæg, det er super dejligt at høre fra jer, så bliv endelig ved.
Håber i nyder ferien!
xoxo Sofie

Har i også fået ferie shoppet?

2 kommentarer: