I always wanted to be a starving artist but I just liked food too much


Hej venner!
Ja, så er efterårsferien ovre(det gik godt nok hurtigt). Jeg er tilbage i skolen, og jeg er faktisk vildt glad. Jeg har haft en mega hyggelig ferie, med venner, fester og familie(det kunne ikke være bedre).
Det bliver da også bare smukkere og smukkere udenfor, det er officielt efterår, når bladende skifter farve, og de begynder at falde af træerne og ligge på jorden. Man kan så også sige, at det er blevet godt koldt. Jeg har fundet det store halsterklæde frem og vanter, fordi jeg er simpelthen så kuldskær.
Håber i har nydt ferien, og at i er friske til en start i skolen igen.
xoxo Sofie

Har i nydt ferien? Hvad har i lavet?

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Din blog er virkelig fantastisk!

    Tjek min ud hvis du lyster. http://kreativececilie.blogspot.dk/

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej tusind tak, det betyder meget! :)
      Jeg vil i hvert fald gerne give dit blog et kig.

      xoxo Sofie

      Slet