Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


Hej søde læsere,
Ja, så er jeg her igen. Kender i det, når man bare ikke havde lyst mere og derfor lukker det hele ned, ja, sådan havde jeg det med min blog for et godt stykke tid siden. Jeg var ikke stolt af den og lukkede den ned.
Nu er jeg her igen med en ny frisk energi, som jeg vil bruge lige her på bloggen. 
Der er sket nogle ændringer i mit liv, jeg går nu i niende klasse, er 15 år og min personlighed er ændret. Jeg er ikke ligeså genert, jeg har fået en smule mere selvtillid, end jeg havde med min sidste blog. Jeg har en kæreste, som jeg elsker meget højt, og han fylder derfor meget i mit liv. 
Nå, men nu vil jeg ikke skrive mere, jeg føler, at jeg har fået sagt, det jeg skulle, jeg håber, at i alle nyder starten på jeres efterårsferie, vi ses!
Sofie

2 kommentarer:

  1. Fedt at du starter op igen :)

    x Signe
    www.gottaloveitdk.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, har også savnet det :)

      xoxo Sofie

      Slet